تور های بیر سفر

تور بانکوک

تور بانکوک

 

تماشای ویدیو

اطلاعات گردشگری بانکوک

بانکوک پایتخت تایلند و یکی از مشهورترین مقصدهای گردشگری آسیا است و شامل انواع مختلفی  از آسمان خراش های درخشان و حرمهای شرقی است.

بانکوک در سال ۱۷۸۲ تأسیس شد و از آن زمان به طور قابل توجهی گسترش یافته است. در زیر بزرگراه های چند خطه، ترافیک و جنگل های بتنی مدرن جذاب، منطقه ی قدیمی شهر (Ko Rattanakosin) قرار دارد، جایی که تعداد بسیار زیادی از معابد قدیمی، موزه ها، بازار ها، تئاتر ها (wats) و همچنین قصر اصلی بانکوک واقع شده است.

گردشگری در کل بانکوک، بخش مهمی از سفر است. دفاتر اطلاعات توریستی مختلف در اطراف بانکوک و همچنین در نزدیکی فرودگاه Suvarnabhumi شهر، از جمله دفتر مرکزی اداره گردشگری تایلند (TAT) واقع شده است که در کنار خیابان جدید Phetchaburi قرار گرفته و دارای تعداد بسیاری کارکنان انگلیسی زبان است.

مناظر

کافه های زیادی در این شهر وجود دارند. شما به دنبال تراموای شهری و گردش روی رودخانه بروید، این دو وسیله، راه های بسیار خوبی برای دیدن بسیاری از مناظر برجسته شهر هستند. برای خانواده ها  و کودکان، جاذبه هایی همچون  باغ وحش Dusit (Khao Din)، و همچنین پارک تفریحی Bangkae،جالب می باشند. سرسره های غلتکی در فضای باز در Leo Land و تهویه مطبوع در مرکز خرید شهر مرکز Bangna برای استفاده گردشگران تهیه شده است، همینطور بسیاری از پارک هایی که در اطراف و مرکز بانکوک هستند، محل خوبی برای استراحت هستند، مانند پارک لمپینی در مرکز شهر که بسیار محبوب است.

بانکوک از نظر تاریخی  و بدون در نظر گرفتن آسمان خراش های مدرن، نیز دیدنی است.

برج Baiyoke که بلندترین برج این شهر است و به ارتفاع  ۳۰۴ متر / ۹۹۷ فوت است از برجسته ترین مکان های تاریخی آن است. حتما Grand Palace را پیدا کنید، در اینجا شما  می توانید از Wat Phra Kaew بازدید کنید، شاید بهتر است آن را به عنوان معبد عمود بودا به شما معرفی کنم. از دیگر معابد قابل توجه در بانکوک عبارتند از وات بووننیویتویان (Ratchaworawihan)، وات بنچامابوفیت (وات بن)، وات ترایمیت (معبد بودا طلایی) و همچنین وات فو که قدیمی ترین و بزرگترین معبد شهر است.

فرهنگ در بانکوک

نشانه های فرهنگ در بانکوک فراوان است و گردشگران از موزه های برجسته شهر لذت خواهند برد. موزه ملی واقع در ناحیه سانام لوآن، همه  اطلاعات موجود مربوط به هنر و منسوجات سنتی تایلندی و ادبیات و سلاح های نظامی را ارائه می دهد. در موزه ملی سلطنتی بارگز اطلاعات منحصر به فردی از مجموعه گسترده ای از قایق های بزرگ موجود است. کسانی که عاشق هواپیمایی هستند باید موزه نیروی هوایی سلطنتی تایلند را ببینند. در حالی که عاشقان هنر در بانکوک، در نمایشگاه های سنتی و معاصر در گالری ملی غرق خواهند شد.

تقریبا مفهوم همه چیزهایی که قاره  آسیا را معرفی می کند در بانکوک به اندازه کافی برای ارائه به گردشگران وجود دارد. با این حال، اگر تصمیم گرفتید که در خارج از این شهر بزرگ به تفرج بپردازید، جاذبه های گردشگری را به راحتی در دسترس خواهید داشت. به خصوص در نزدیکی بانکوک، مزرعه و  باغ وحش و Samut Prakan  بسیار محبوب است، همینطور معابد بی شماری در Samut Songkhram، در فاصله کوتاهی از جنوب غربی واقع شده اند. پارک های تاریخی آئوتایا در شمال بانکوک شامل مکان هایی مانند معابد ثروتمند و زیارتگاه ها است.

bangkok

معرفی مراکز گردشگری بانکوک

بسیاری از گردشگران در ابتدای ورود به بانکوک، با بازدید از سفرهای گشت و گذار با تراموای شهر  در امتداد رودخانه چائو فرایا، تفریح خود را آغاز می کنند.

برای برخی دیگر پارک های تفریحی Bangkae، پارک آب Ngamwongwan Mall و Playland، بازدید از حیوانات در باغ وحش تحسین شده (Khaio دین) و یا  محیط داخلی پارک معروف لئو لند،و مرکز خرید شهر در مرکز Bangna جالب می باشد. سایر جاذبه های توریستی محبوب در بانکوک از جمله نمایش  فیلم، بولینگ تنیپ در کوچه های متعدد و مجتمع های تفریحی و بوکس سنتی تایلندی در استادیوم Lumpini Boxing معروف در نزدیکی پارک لمپینی است.

سفرهای شهری

تورهای گشت و گذار مختلفی از جاذبه های اصلی بانکوک در دسترس هستند و راه خوبی برای آغاز گشت و گذار در این شهر بزرگ و پر مشغله هستند. بیشتر تورها می توانند توسط هتل یا یکی از آژانس های مسافرتی زیادی که در مناطق توریستی اصلی قرار دارند هماهنگ شوند. تراموای شهر تور گشت و گذار بانکوک به صورت ویژه و محبوب است و از ویژگی های آن ترجمه به زبان انگلیسی است. تور تراموا از پارک Sanam Luang (Royal Fields) شروع می شود و از بهترین مناظر شهر، مانند بازار گل رنگارنگ، کاخ بزرگ و Wat Phra Kaew و همچنین تعدادی از موزه های برتر بازدید می کند.
ساعتهایکار: روزانه، تورها در فواصل ۳۰ دقیقه ای عمل می کنند

تماشای رودخانه و لذت بردن از کروزها

یک جای تماشایی  در بانکوک، استراحت و لذت بردن از یک کروز در امتداد رودخانه Mae Nam Chao Phraya می باشد. گشت و گذار و تفریحات مختلفی وجود دارندکه جاذبه های ساحلی را برای شما به ارمغان می آورد. از جمله کروزهایی که مراسم عروسی برگزار می کنند و کروزهایی که یک عرشه آفتاب و دیدگاه های گسترده و زیبایی را فراهم می آورند.
ساعت های کار: ساعت ها با توجه به کروزها متفاوت هستند.

bangkok

پارک تفریحی بانگو

یک سرگرمی برای تمام خانواده، جاذبه های  پارک تفریحی Bangkae در داخل بازار Bangkae می باشد. به خصوص که محبوب ترین بازی های ویدئویی و سرگرمی های پیشرفته در آن وجود دارند. همینطور یک پارک آبی، تنیس ،بولینگ، سینما و تفریحات سرگرم کننده در این محل یافت می شود.
ساعتهایکار: دوشنبه تا جمعه – ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۰۰، شنبه و یکشنبه – ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
پذیرش کودکان زیر ۱٫۲ متر / ۳٫۹ فوت رایگان است

باغ وحش DUSIT ZOO

باغ داسیت که در سال ۱۹۳۸ تأسیس شد، مدتهاست یکی از جاذبه های محبوب خانواده بانکوک بوده و قبلا یک باغ گیاه شناسی سلطنتی برای پادشاه راما V بوده که حدود ۴۷ هکتار / ۱۹ هکتار را پوشش می دهد. امروز، باغ وحش به مجموعه ای بزرگ از حیوانات، شامل حدود ۳۰۰ پستاندار و همچنین ۱۰۰۰ پرندگان عجیب و غریب تبدیل شده است. انتظار می رود فیل ها، زرافه ها، راین ها، میمون ها، تمساح ها و برخی گونه های بومی بسیار نادر را ببینید.
ساعتهای کار: روزانه – ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰
bangkok

نمایش های عروسکی در بانکوک

نمایشگاه عروسکی Bangkok Playhouse علاوه بر صحنه نمایش تئاتر شهر، برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ افتتاح شد. سالن نمایش مدرن با نمایش های منظم بسیاری که از نمایشگاه های عروسکی تا نمایش های جدی در آن برگزار می شود. از جاذبه های دیگر نمایشگاه های هنری، سمینارها، سخنرانی ها و بسیاری بازدیدهای بین المللی می توان نام برد.
ساعتهای کار:  دوشنبه تا شنبه – ۰۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰، ساعتها بر حسب رویداد متغیر است

bangkok

مزرعه SNAKE

یک جاذبه محلی محبوب، مؤسسه یادبود ملکه سواواخا، که خانه ای است برای مجموعه ای بزرگ از مارهای بسیار سمی، از جمله کبرا شاه و چندین گیاهخوار. این موسسه برای تحقیقات مهم خود در مورد سم مار و اثرات مرگبار آن شناخته شده است. همچنین این مؤسسه در مورد مزرعه مار، خانه های مار، که در آن بسیاری از مارها با موفقیت رشد و پرورش داده می شوند، تحقیق می کند.
ساعتهایکار: دوشنبه تا جمعه – ۰۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰، شنبه و یکشنبه – ۰۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰

LEO LAND

این مکان بخشی از جاهای محبوب مرکز شهر Bangna است، این مرکز  انتخاب خوبی برای سواری های سریع، غواصی و جاذبه های شبیه ساز دارد. به خصوص علاقه مندان به پارک آبی، اسلاید آب و …، که برای همه سنین جذاب است.
ساعتهای باز: روزانه – ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۸:۰۰
تخفیف برای کودکان

پارک آب و نوا Mall NGAMWONGWAN و PLAYLAND

یک راه عالی برای خنک شدن در یکی از روزهای بسیار گرم بانکوک، پارک آب و Playland در بخشی از مرکز خرید Ngamwongwan است و پر از جاذبه های مرتبط با آب و همچنین یک منطقه بازی برای کودکان است. پارک آب Ngamwongwan در نزدیکی مجتمع سینما است و بسیاری از فرصت های خرید با اسلاید آب، استخر ها، قطار های کوچک قطار و که کودکان می توانند به راحتی در آنها نشسته و استراحت کنند.
ساعتهای باز: روزانه
bangkok

 اطلاعات بیشتر در مورد بانکوک

کشور: تایلند
محل سکونت: ساحل شرقی رودخانه Mae Nam Chao Phraya و نزدیک خلیج تایلند
وضعیت: شهر پایتخت (تایلندی: Krung Thep Maha Nakhon)
مساحت: حدود ۶۰۰ مایل مربع / ۱،۵۵۳ کیلومتر مربع
جمعیت: حدود هفت میلیون
زبان: تایلندی
ارز: تایلند بات (THB)
منطقه زمانی: UTC / GMT +7 ساعت – تهران GMT+3:30
شماره تلفن کشور: +۶۶
کد منطقه تلفن: ۰۲
دین: عمدتا بودایی ها، باقی مانده شامل مسلمانان و مسیحیان است
میانگین دمای روزانه بانکوک در ماه ژانویه : ۳۱ درجه سانتی گراد / ۸۸ درجه فارنهایت
دمای روزانه بانکوک در ماه جولای: ۳۵ درجه سانتی گراد / ۹۵ درجه فارنهایت

 

نشانی های مرتبط با سفارت تایلند

آدرس سفارتخانه  پادشاهی تایلند: خیابان بهارستان، کوچه استقلال، شماره ۳

شماره تلفن:۷۷۵۳۱۴۳۳‏

فاکس: ۷۷۵۳۲۰۲۲

 

آدرس سایت سفارتخانه تایلند: http://www.thaiembassy-tehran.org/

آدرس سایت سفارتخانه ایران در تایلند: http://bangkok.mfa.ir/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.